tirsdag 1. juli 2008

EG overlevde!

Ja nei da var jammen meg småripset ankommet lille Egersund igjen. Om man skulle undre noe fælt, så kom hun faktisk hel også! Hurra for det.

Jeg må si det slik at jeg hadde mine sterke tvil da jeg dro ned, som dere sikkert har fått med dere, men om man drar kammen gjennom uka, så var det en veldig fin tid! Jeg har storkost meg, som oftest alene faktisk. XD Jeg dro jo med et kjærlighetspar som kun var opptatt av hverandre så og si. Men frykt ikke, jeg klarte og turan innom både sykestuen og de forskjellige konsertene som ble holdt under hele uka. Hvilken superdame er ikke Emilie?

Jeg er blitt syk da, så jeg er kanskje ikke så enormt superdame, men litt sånn halvveis iallefall!

Jeg har også iløpet av uken trukket harde konklusjoner over forskjellige personer, kjente og ukjente. Jeg er fæl til den slags. Ei jente på 14 fra nettby kalte meg fordomsfull, mye mulig hun har rett i det. Men guri, jeg ble faktisk skremt over at visse mennesker var som de faktisk var. usj a meg! Få de vekk! (ikkje dreba de altså!!)

Jeg vil også benytte anledningen og spre litt glede og sjalusi til dere alle, jeg skal nemli ta turen til London, med min aller kjære kjære kjææææære Ane!! Det komme til å bli fantastisk bra! Er faktisk med henne jeg skl dra til Aya Napa med ved skolestart, hvilket som også blir eeeeenormt kult! :D

utenom det mangle eg ein kjærest, hihi... anyone?

1 kommentar:

Maren sa...

eg melde meg frivillig som kjærest, for eg og mangle ein! fniz.

går det bra med deg emmiboy?
Ek åk har lakt ein blokk! se!
chocke-a-horse@blogspot.com eller någe.. :*)

pis! <3