onsdag 2. juli 2008

back on track

I dag har jeg invistert i et nytt pass, som om det ikke er en kjedelig ting å utføre i seg selv, men hele situasjonen ble litt små festlig. tror jeg måtte knipse omlag 5 bilder før jeg så noen lunde vanlig ut. på de 4 andre var det litt "blunke", "halve ansiktet"- fator.

meeeeen grunnen til at jeg trenger pass litt supersnart er jo fordi jeg skal til London, slik eg nevnte i går. Jøss, det kan bli interessant. Noen som forresten har en nettside hvor jeg kan finne billige flyreiser? :) datoen når vi skal dra er litt uvisst for øyeblikket, men innen to uker iallefall :D tjohoppsann!

Usj, faktisk nå som hove er over og det nærmer seg helg, er det på tide med litt arbeid igjen. Mocca kaffebar trenger Emilies hjelp i helgen som kommer. :) Visefestivalen blir nemlig holdt nå, og da er det øl og vin for alle penga på Mocca. Gjerne stikk innom, vi har åpent fra klokken 10.00-22.00 torsdag- lørdag :)

Nå over til den delen som e litt skryte delen, fikk faktisk 5'er på norsk skriftlig eksamen, og sammenlagt med 6'er i mediefag eksamenen utgir et gj.snitt på 4,8!!! Tror jammen eg aldri har hatt slikt høyt snitt før. Hurra.. :D

Dagens sang:
Oh my god- Ida Maria

enjoy!

Ingen kommentarer: