søndag 7. september 2008

Tja..

Nei nå har man sett det slik at en av mine lykkedager har passert. Jeg kjøpte nemlig det nyeste mag i går og i det bladet stod det nevnt hvilke dager som kom til å bli mine store lykkedager. Den første av de to, var i går. Hmmm, og ikke nok med at det var min lykkedag, så var faktisk kjærlighetsparometeret på TOPP. Men hvor i alle dager blir det av min STORE kjærlighet?!! Joda møtte jo noen potensielle, (om d ikke skulle finnes andre), men likevel, jeg vil ikke si jeg ble "tatt med storm" som bladet tilsa. Æsj, ajja, mye mulig at min neste lykkedag bringer mer med seg enn gårsdagen. Er du min hunky-howie kanskje? I så fall, TA KONTAKT! hihih, kjenner nå med meg selv at jeg virker uber desperat, men hoho! La meg virke slik iallefall en liten stund til XD Ikke det av jeg ikke har det fint med meg selv og mine venner, men er jo alltid gøyalt og være småforelsket. Hei, er faktisk en potensiell på skolen, men akk og ve, oddsene mine er så og si minimale.. men kanskje det er noe som kommer til og skje i morgen siden det er min andre lykkedag... jeg setter store forhåpninger..


Dagens lille ordtak: Nå går det for vidt, sa mannen og drakk ifra trypp trauet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stol aldri på lykkedager.. jeg har aldri hatt en lykkedag på mine lykkedager.. bare tull.. men resten av horoskopet stemmer som regel:D