fredag 12. september 2008

-Kanskje vi skal dra tilbake?



høhø, Nei du gode allpakka, Emilie har faktisk talt vært på Okka festival, og gjett ka gjett ka!! På den søte lille øyen midt i mellom havsøyne og "fastlandet" så ble det avholdt en "mini-festival" for alle over tja 13 år or something... Emilie tok kameraet fatt og bestemte seg for å sjekke ut livet og ikke miiinst musikken. Ryktene sa at både Timian og Erik og Kriss skulle komme, og da MÅTTE JEG JO BARE!! ^^




Inngang 100,-, vell vært det. Eg tror aldri eg har sett så mange wannabe sosse folk på en gang. ao ao ao!! Det gjorde litt vondt i hjerteroten, men eg måtte bare le det litt vekk og late som ingenting.




Og om du lurte, ja eg dro aleina, men kem seie at ikkje d e ein opplevelse i seg sjøl? Eg syns man kan få liksåmye ut av konserter alene som sammen med andre. Det har jeg GOD erfaring med fra Hove festivalen, savvel Reidar?




Noen bilder vil jeg også legge ut til dere, for ja, Erik og Kriss var der faktisk og de skapte go stemning blandt fjortiss gjengen + i sjelen til Emilie :)




rart og være størst men.. haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÆSJ!! Timian va innom på mix.. trur han blej litt fornerma når eg ikje sa "oh mah gawd.. d e jo duuu" eller nåe.. eg bare.. tenkte for meg sjøl "herregud han der kuken som faen ikje kan synge HUFF"

thecec sa...

Eg og ville på den konserten!! Hadde ingen å gå me.. ørk.. va det bra? :D

www.cecsve.blogg.no