onsdag 10. september 2008

Back on track

Emilie har funnet drugs!

Oh eg tulle ikkje heller!!! Eg va heilt galen i går kveld! (unnskyld meg, men akkurat dette innlegget blir på dialekt, har nemlig litt mange ting som må ut på en gang, og då e d lettast og skriva dialekt!)

MEEEN IALLEFALL, på mandag va eg på body shop i Stavanger by, og jada, der fant eg det eg trengte av diverse, men denne søda damå som jobba der hadde slevfølgelig någe på lur t meg!

HA! Eg må le, off, det va faktisk ein ganske så liden beholder som visstnok sko inneholda "det besta av d besta", jaha, svarte eg og lurte jo så klart på ka dette va for någe kødd!

joda, hu kunne fortella at denne lille tingen va energi fremkallende, og man sko bare ta ein liden dæsj ved hovedpulsårene, så skulle mineralene og alt det GYDDA trekka inn i blodet og strømma rondt i kroppen og gi deg energi, ... man kunne ta flere "porsjoner til dagen" og det gjorde jeg i går, og ja det merkdes! :O Virkning skulle bli som en del kaffe kopper, og du gode all pakka, det va det og! hoho...


mvh en avhengig "pulse energy"- girl :)

(kjøb an!!)

1 kommentar:

Anonym sa...

du eg har bursdag snart... ønske seg..!