onsdag 24. september 2008

Antik...CARE?

Fytti grisen, nå e eg så pisse lei!!

Tror eg har lest de grimme kapitlene 10 ganger! Og eg får d pigede ikkje inn ihåve.. "ja, les litt t då, Emilie" ... jammen herligalondon? kor lange tid ska d ta før man oppfatte ka så står? ^^ guriland..


Kapitlene handle om jegere og samlere--> siviliasjon og ikkje minst så komme me t d gøyaste, Antikken..

Altså, eg meine jo, fint at me ska lære om d å sånn, men eg håbe for guds skyld ikkje at den prøven e vanskelig, for eg får d ikkje t... æærh..

Ajja, sånn ellers så har HamburgerANE bursdag i dag! :D Hu blir endelig atten år, så i helgå ska d feiras, jaja.. ikkje sånn stort for det ska skje den 11 oktober, meeeen i helgå ska meg og hu bare ud og sjekka forholdå XD Ayia (NAPA!) see ya? ^^

Udenom d så tror eg bare at eg e små frustrerte.. ææsj..


eg kjøpte gullboksen av Twin peaks! Glede meg t å sedda meg ner og begynna å glo, høstferien e ikkje langt vekke nå <3 <3 Bare et par GØYE prøver før den tid.. ^^



Amy Winehouse e faktisk ikkje så galen altså.. bare så du vett d...

1 kommentar:

Anonym sa...

eg feire nå min b.dag neste helg!!!